Sider

søndag den 26. maj 2013

Venner

Venner har man på forskellige tidspunkter i livet, i skoletiden kan man have både mange og få venner, men de sande venner er dem der holder kontakt med en igennem hele livet, dog kan det ske at man mister kontakten i nogen år og finder den igen.
Da jeg gik ud af skolen, skulle vi alle noget forskelligt, så kontakten forsvandt i vores travle liv, men jeg har dog fået kontakt med et par stykker af dem igen.
Nogen er blevet i den by, hvor vi er vokset op, men hvor andre er flyttet til andre dele af landet, så derfor kan det også være svært at have kontakt med dem fra ens barndom/ungdom.
Jeg har for eksempel været på tre højskoler, men har ikke kontakt med nogen derfra, da vi var for forskellige.

En rigtig ven for mig er en der hjælper i nøden stund og hjælpen er gensidig, hvor man hygge sig og snakke sammen om hver og vind uden at det er helt overfladisk.

Jeg tror ikke, at der kommer flere venner ind i mit liv foreløbigt, da jeg er kommet til en periode, hvor jeg skal have fundet mig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar