Sider

fredag den 3. maj 2013

Lykken.

Lykken findes over alt. Selv i den mindste lille ting.
Nogle gange skal man måske bare kigge en ekstra gang efter, måske ser man ikke lykken med det samme, selv om den er der, men når man får kigget efter eller tænk over noget en ekstra gang så finder man den.


Lykken kan også være at sidde i naturen og meditere imens man sidder og kigger på en solnedgang eller solopgang.
Hvis jeg er kommet igennem en hård periode, når jeg så sidder i stilhed og fordyber mig i mit indre, så finder jeg fred, og det bliver jeg lykkelig af, hvilket jo også er lykken.
Lykken er når jeg er ude og gå med Stella (min hund), at se hvor glad den er for at komme med, når den kommer glad hen til mig, som om vi høre sammen og at den samtidig forstår mig, det giver mig noget lykke inden i mig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar